SLIDER ZDJĘĆ - WERSJA 2

OFERTA
Co możemy razem zrobić?
Zapoznaj się z moim portfolio lub odwiedź galerię moich ostatnich realizacji.
Rękodzieło jest mi bliskie, to moje hobby dające wytchnienie więc jeśli coś się zaintersuje - daj mi znać...
  • Szyte
    patchworkowe poduszki z aplikacjami imion ♡ torebki z koralikami ♡ piórniki ♡ poduszki na siedziska
    Czytaj więcej
  • Szydełkowe i dziergane
    mięciutkie kolorowe kocyki ♡ kobiece chusty ♡ poszewki na poduszki ♡ szaliki
    Czytaj więcej
  • Techniki różne
    świąteczne i sezonowe ozdoby ♡ dekoracje dla domu
    Czytaj więcej
Poznajmy się!
Tworzę przedmioty codziennego użytku, które upiększają nasza domy.
Jestem rękodzielnikiem z zamiłowaniem do patchworku. Uwielbiam tworzyć przedmioty, które stają się prezentami dla nas samych lub naszych najbliższych. Nie lubię niczego marnować, za to chętnie nadaję "starym" tkaninom i przydasiom "nowe" kształty i duszę.




ZOBACZ

co tworzę z radością




Candy urodzinowe


Wrzesień to dla mnie miesiąc szczególny, ponieważ obfity w różnego rodzaju rocznice (od urodzin kilku począwszy, a na rocznicy ślubu skończywszy) i nie tylko ;)
Tak więc, żeby uczcić te dla mnie ważne daty zapraszam na CUKIERKI :)


Dla szczęśliwca lub szczęśliwej przygotowałam kolorową patchworkową torbę, która ma odgonić szarość nadchodzących dni :)
Torba ma wymiary 41 cm szerokości na 31 cm wysokości, okrągłe dno i różowe kraciaste wnętrze co widać na poniższych zdjęciach:



Do zabawy zapraszam osoby blogujące.
Zasady są zapewne powszechnie znane, ale dla jasności zamieszczam je poniżej:
1) Wszystkie chętne osoby proszę o zapisanie się poprzez guziczek "ADD YOUR LINK" oraz o pozostawienie komentarza pod tym postem (tak na wszelki wypadek ;) ).
2) Proszę o umieszczenie banerku (pierwsze zdjęcie) w pasku bocznym własnego bloga.
3) Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostaniecie obserwatorami mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny do wzięcia udziału w zabawie :)

Candy trwa do 23 października 2012 do godziny 21:00. Wyniki ogłoszę dzień później.

Życzę miłej zabawy :)








Aby się zapisać kliknij w niebieski guzik "Add your link", a następnie:
w pierwszą rubryczkę wpisz adres swojego bloga zaczynający się od http:/
w drugą rubryczkę wpisz swoje imię (pseudonim którego używasz)
w trzecią rubryczkę wpisz swój adres email (będzie widoczny tylko dla mnie)
Na koniec kliknij w niebieski guzik "Submit".


P.S. pierwszy raz korzystam z takiego ułatwienia jakim jest powyższa lista, mam nadzieję, że wszystko się uda ;)))

Komentarze

  1. jestem :)
    torba mi się marzy na jesienne spacery, bo ostatnio mi się jedna przetarła :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiolka, było nie gadać tylko się wpisać, a ja u siebie bym podlinkowała, ale przydałaby się na banerku data (?)
    Tak sobie myślę głośno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihih no data być miała, ale jak ją wstawiałam do tego zdjęcia (to tu to tam), to strasznie naciupciane było :D

      Usuń
  3. superowa jest!! zgłaszam się więc chętnie, fiola wcala piersza nie jesteś!! popraw się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widzisz jak to niedobrze być wcześniej niż wcześnie? :D

      Usuń
    2. nie gadaj tyle tylko się wpisz na listę :))))
      Już wiem, czemuś się nie wpisała - hahaha

      Usuń
    3. Fiolka i Maryś, gaduły jedne, może byście się tak łaskawie obie wpisały ;)))

      Usuń
    4. i dobrze wiesz, ze choćbym CHCIAŁA - to nie mogła... Złozyłam Ci ja obietnice i nie mogłabym... Mi serce nie pozwala :)*

      Usuń
    5. hahahaha - zrobiłam Was wszystkich w balona i wpisałam się pod szczęśliwym numerkiem!!
      Nie od dziś wiadomo, że siódemka jest po prostu skazana na sukces :D

      Usuń
    6. a ja nie pomyślałam i pod szóstką wylądowałam ;P nie za dobrze to wróży hehe :DDD mogłam poczekać na tą siódemkę .. ;D

      Usuń
    7. Jak się jest BEZBŁĘDNĄ - to się to ma we krwi :)

      Usuń
  4. fantastyczna torba
    jestem już w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiłam się ładnie :) Torba jest świetna! Może tym razem mi się uda, bo ostatnio mam strasznego pecha :( Baner oczywiście wrzucony do paska bocznego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Agi,
    zgłaszam się oczywiście:) Po taką torbę!?
    Pozdr w biegu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w tym biegu zajrzałaś na chwilkę :)

      Usuń
  7. jestem jestem!zapisałam się :)))
    Prześliczna torba:))
    mam nadzieję że jakoś uda mi się dostęp do internetu załatwić na ten dzień co coś widzę że akurat pobyt w szpitalu mam na tej dacie.
    Ale candy nie ma co nie odpuszczę ! :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że torba się podoba :)
      Mam nadzieję, że ten pobyt w szpitalu, to nic poważnego :)

      Usuń
    2. Nie to raczej przyjemna sprawa, rehabilitacja he he poważnie już było ;)
      Pozdrowionka:))

      Usuń
  8. Thank you so much and welcome in my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torba. Dlatego choć miałam ostatnio w zwyczaju łączenie z datami to ogłaszam ,że opuszczam ten zwyczaj i zgłaszam się:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńko :) a, że ja kocham uszyte i sama jedynie guzik przyszyć potrafię, to zapisuję się!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że jesteś tu i to jest dla mnie dużo wartościowsze niż skorzystanie z wyróżnienia :)))

      Usuń
  11. Piękna torebeczka, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, jestem trzysta w kolejce :)))
    sama szyję torby, ale tak pięknej nie dałabym rady uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem sobie u Maryś, patrzę, a tu cukierki w Agilionie :) To ja oczywiście chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam chęć udziału
    guma-balonowa@o2.pl
    http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/
    oczywiście obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  15. Torba nieziemska!
    huh zakochałam się w niej. *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog ,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakież energetycznie kolorowe torbiszcze! Miło byłoby pakować w nią zakupy. Zapoluję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    spec-place@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O, jestem 23, a do 23 jest zabawa:) Może szczęśliwie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 23 to jedna z moich ulubionych liczb :)

      Usuń
    2. A moja 13, a widzę 13-ego odpisałaś na mojego posta;) I o godzinie 23:D hehe...lubię takie zabawy liczbami:) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  20. Kocham torby, a ta jest cudna - kolorowa i taka pojemna. Można w niej schować wiele marzeń. W kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale zadawałabym szyku z taką cudną torbą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się ta torba grrrrrrrrrrrrr
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna ta torba, z pewnością rozweseli nowej właścicielce nie jeden szary dzień :) Więc się po nią ustawiam, bo może to ja? :)
    Zapraszam do siebie :)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebką jestem zachwycona, więc i ja ustawiam się do kolejki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie energetyczna torba, a do kolczyków i toreb mam taką słabość, że natychmiast lecę stanąć w ogonku :)
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: na tym blogu

    Zapraszam również do mnie jeśli masz ochotę, jeszcze tylko trzy dni zabawy  Lazurowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna torba, idealnie nadawała by się na te smutne, jesienne wędrówki :) Zapisuję się.
    Pozdrawiam
    Iza
    Ps. Zapraszam też do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba jest cudna, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  28. Torba świetna.
    Banner w zakładce konkursowej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Męczyłam się strasznie z dodaniem banera (ja taka nieogarnięta w tych sprawach jestem). Do teraz nie wiem jak zrobić to szybko, bo szukałam na wszystkich stronach i znalazłam jedynie gotowy kod html, do którego podstawia się adres bloga i obrazka... uff dużo roboty, powiesz mi jak zrobić to szybciej? :) No i banner mi ogromniasty wyszedł, nie wiem jak go zmniejszyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo wiem w czym mam Ci pomóc, skoro banerek wisi w najlepszym porządku na pasku bocznym Twojego bloga :)))

      Usuń
  30. Z chęcią wezmę udział:)

    http://anek73.blox.pl/2012/10/Rozdanie-u-Agilion.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna:) Pewnie nie mam szans, ale zapisać się zawsze warto.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna *.*
    oczywiście zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam zamiar odpisywać każdej z Was, ale ku mojej ogromnej radości jest Was u mnie coraz więcej i więcej więc napiszę ogólnie: witam i dziękuję za obecność :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale gigantyczna kolejka. No to troszeczkę jeszcze ją wydłużę swoim zapisem :)
    http://robotkowebajdurzenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. To chyba jakieś zrządzenie losu. Właśnie wczoraj odkryłam, że podarła mi się moja ulubiona torba. Poszukuję nowej, która zajmie jej miejsce. :)
    Ta wygląda idealnie. Pozdrawiam i oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakaż wiosenna ta torba :) Przeurocza! Zapisuję się, dodałam do obserwowanych, banner w pasku bocznym na www.monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Alez kolorowe cukierasy :-) Zapisuję sie oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapraszam również na moje candy rozdaniowe :-)
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  39. torba jest piękna. ustawiam się po taki prezent!
    baner jest, obserwuję jako Ilona Zielińska

    OdpowiedzUsuń
  40. Torba jest cudna! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna torba ^^ oczywiście biorę udział, no i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bez zastanowienia się zapisuję, tym bardziej,ze dalej jako już leciwa kobitka nie mam ani jednej torby. Może mi się poszczęści. :0 Pozdrawiam cieplutko piecyk

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna torba!!! Ustawiam się w kolejce, może tym razem mnie się poszczęści. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. jest świetna!! zapisuje się z nadzieją na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna torb! ja ją chcę, chcę dlatego się zapisałam:) widać, że musiałaś sporo pracy w nią włożyć.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dlaczego ja się dowiaduję ostatnia o takim pieknym candy!?? oczywiście dopisuję się bo torba jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz